Blog

Què diu el diari The New York Times sobre el moviment edcamp?

  • 12/06/2018

El diari The New York Times s'ha fet ressó del moviment edcamp, i ens comparteix algunes idees de la filosofia edcamp que són molt inspiradores. Vols saber quines?

  • Un edcamp trenca el concepte de conferència o presentació, doncs és una conversa on tothom hi participa.
  • Els participants tenen VEU I VOT! Poden suggerir propostes, liderar sessions i inclús poden canviar de sessions amb la regla "vota amb tots dos peus". I tot per a que l'experiència sigui el màxim d'enriquidora possible.
  • Un edcamp és una via per a l'empoderament i la creació de xarxes i comunitat.
  • En un edcamp, podràs compartir i conèixer quines són les principals tendències i inquietuds del món educatiu.
  • La filosofia edcamp va més enllà: porta-la al teu centre, organitzeu edcamps per a una etapa educativa concreta o edcamps que posin el focus en un tema educatiu que us interessi o us faci vibrar!

 

Llegeix l'article i coneix com és el moviment edcamp als Estats Units a: https://www.nytimes.com/2018/06/05/education/learning/edcamps-teacher-professional-development.html

captura

Fer click sobre les imatges per ampliar

Contacta

Si tens algun dubte sobre el projecte edcamp, estarem encantats de donar-te resposta. Anima’t i participa-hi!

PUJAR