Què diu el diari The New York Times sobre el moviment edcamp?
- 12/06/2018
El diari The New York Times s'ha fet ressó del moviment edcamp, i ens comparteix algunes idees de la filosofia edcamp que són molt inspiradores. Vols saber quines?
- Un edcamp trenca el concepte de conferència o presentació, doncs és una conversa on tothom hi participa.
- Els participants tenen VEU I VOT! Poden suggerir propostes, liderar sessions i inclús poden canviar de sessions amb la regla "vota amb tots dos peus". I tot per a que l'experiència sigui el màxim d'enriquidora possible.
- Un edcamp és una via per a l'empoderament i la creació de xarxes i comunitat.
- En un edcamp, podràs compartir i conèixer quines són les principals tendències i inquietuds del món educatiu.
- La filosofia edcamp va més enllà: porta-la al teu centre, organitzeu edcamps per a una etapa educativa concreta o edcamps que posin el focus en un tema educatiu que us interessi o us faci vibrar!
Llegeix l'article i coneix com és el moviment edcamp als Estats Units a: https://www.nytimes.com/2018/06/05/education/learning/edcamps-teacher-professional-development.html